Capturer را جنایت قربانی بیمارستان اخبار حوادث

Capturer را: جنایت قربانی بیمارستان اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات همه حق دارند، هیچ‌کس حق ندارد! / پروین

وقتی در یک جمعی درگیری یا دعوایی پیش می‌آید معمولاً همه سراغ بزرگ‌ترهای آن جمع می‌روند که پادرمیانی کنند یا اینکه جلوی اتفاقات بعدی را بگیرند و…

همه حق دارند، هیچ‌کس حق ندارد! / پروین

پروین: همه حق دارند، هیچ کس حق ندارد!

عبارات مهم : اعتصاب

وقتی در یک جمعی درگیری یا دعوایی پیش می آید معمولاً همه سراغ بزرگ ترهای آن جمع می روند که پادرمیانی کنند یا اینکه جلوی اتفاقات بعدی را بگیرند و…

به گزارش روزنامه خبرورزشی؛ حالا در دعوای بازیکنان پرسپولیس و بعضی هواداران ما هم تصمیم گرفتیم سراغ علی پروین برویم؛ اسطوره و بزرگ خانواده پرسپولیس که مانند هر لحظه حرف های جالبی جهت گفتن داشت.

همه حق دارند، هیچ‌کس حق ندارد! / پروین

علی آقا از اتفاقات اخیر پرسپولیس که باخبر هستید؟

مگر می شود باخبر نباشیم؟ همه عالم و آدم می دانند در پرسپولیس چه خبر است!

به نظر شما این حواشی خوب است؟

وقتی در یک جمعی درگیری یا دعوایی پیش می‌آید معمولاً همه سراغ بزرگ‌ترهای آن جمع می‌روند که پادرمیانی کنند یا اینکه جلوی اتفاقات بعدی را بگیرند و…

نه، اصلاً جالب نیست. من یکی که اصلاً خوشم نیامد. همه ما پرسپولیسی ها یک خانواده هستیم و از شنیدن و دیدن این اتفاقات ناراحت می شویم. بعضی چیزها اصلاً قشنگ نبود!

چه چیزهایی؟

رک و پوست کنده بگویم همه چیز!

منظور شما اعتصاب بازیکنان است؟

همه حق دارند، هیچ‌کس حق ندارد! / پروین

همه چیز! از اعتصاب بازیکنان بگیرید تا شعار هواداران که این فرزند های قهرمان را بی غیرت خواندند. هیچ کدام از این کارها درست نبود.

بازیکنان دنبال حق و حقوق ارزش هستند و می گویند باید کلوب به فکر باشد؟

من بازیکنان را درک می کنم. می دانم روی پول قراردادشان حساب کرده اند و کلوب هم به دنبال جور کردن پول هست. تیم قهرمان شده است و به نظر من اعتصاب کار درستی نبود. فرزند های پرسپولیس که غیرت ارزش را با قهرمانی در لیگ نشان دادند می توانستند کمی صبورتر باشند. به هر حال پول آنها هم جور می شد.

وقتی در یک جمعی درگیری یا دعوایی پیش می‌آید معمولاً همه سراغ بزرگ‌ترهای آن جمع می‌روند که پادرمیانی کنند یا اینکه جلوی اتفاقات بعدی را بگیرند و…

بازیکنان معتقدند بعضی افراد سکوهای ورزشگاه آزادی را علیه آنان جنبش کرده اند. شما نظری ندارید؟

من این عنوان را نمی دانم ولی در کل قشنگ نبود. تیمی که قهرمان می شود نباید فحش بخورد. نباید بی غیرت بشنود. از آن طرف بزرگ ترهای تیم باید حواس ارزش به جوان ترها باشد.

همه حق دارند، هیچ‌کس حق ندارد! / پروین

من یک چیزی را به شما بگویم؟

بفرمایید؟

زمانی که من سرمربی پرسپولیس بودم پاره ای وقت ها محمد پنجعلی یا بعدها احمدرضا عابدزاده کاپیتان های تیم اجازه نمی دادند بعضی حرف و حدیث ها به گوش من برسد. خودشان جلوی حاشیه و غلط های را می گرفتند. الان هم وظیفه بزرگترهای تیم سنگین تر هست. باید حواس ارزش به یکسری جوان ترها باشد.

منظور شما مصاحبه علیرضا بیرانوند بعد از بازی با ذوب آهن است که گفته از پرسپولیس می روم و هواداران خواب قهرمانی می دیدند و…؟!

علیرضا بیرانوند را خوب می شناسم. جوان صاف و راحت ای هست. احساساتی شده است و از روی خشم حرفی زده است ولی طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) باید مصاحبه او را ندید بگیرند. همین علیرضا بیرانوند کم جهت قهرمانی پرسپولیس زحمت نکشید. بهترنی گلر فصل بوده و شنیدن شعار بی غیرت یا فحش های تعدادی تماشاگر اعصابش را به هم ریخته هست. او هم باید به عنوان یک ملی پوش زیاد خودش را کنترل کند.

به نظر شما از پرسپولیس می رود؟

تا جایی که می دانم بیرانوند تا ۴ سال دیگر قرارداد دارد. من توی روزنامه خبرورزشی گفتم که همین علیرضا بیرانوند می تواند ۱۰ سال دروازه پرسپولیس را بیمه کند و مطمئن هستم که می ماند.

چرا شاهد چنین اتفاقاتی آن هم بعد از قهرمانی پرسپولیس باید باشیم؟

من هم سردرنمی آورم. فقط می دانم بزرگترها باید جوان ترها را کنترل کنند و دعوای خانوادگی نباید به استادیوم آزادی کشیده می شد. تیم برانکو خیلی کار درست است و حیف است به این راحتی پاشیده شود.

شما حق را به چه کسی می دهید؟

همه حق دارند و هیچ کس حق ندارد! بازیکن پولش را می خواهد، کلوب یکسری پرسشها مالی دارد و در حال تلاش جهت جور کردن پول هست. هوادار هم به استادیوم می آید که تیمش را سرحال و برنده ببیند. همه این ها حق دارند ولی حق ندارند به هم توهین کنند. حق ندارند اعتصاب کنند. حق ندارند کسی را بی غیرت بخوانند یا فحش بدهند و دعوا را بکشند به استادیوم آزادی. امیدوارم همه چی سریعتر این ماجرا تمام شود چون پرسپولیس بازی مهمی با الوحده امارات در آسیا دارد.

واژه های کلیدی: اعتصاب | بازیکنان | بیرانوند | پرسپولیس | استادیوم | پرسپولیس | ورزشگاه آزادی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار