Capturer را جنایت قربانی بیمارستان اخبار حوادث

Capturer را: جنایت قربانی بیمارستان اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی بعضی مباحث شهری به مانند شتر روی نردبام است و نمی‌توان آن را قایم کرد / جدیدی

عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بعضی مباحث شهری به مانند شتر روی نردبام است و نمی‌توان آن را قایم کرد.

بعضی مباحث شهری به مانند شتر روی نردبام است و نمی‌توان آن را قایم کرد / جدیدی

جدیدی: بعضی مباحث شهری به مانند شتر روی نردبام است و نمی توان آن را قایم کرد

عبارات مهم : کمیسیون

عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بعضی مباحث شهری به مانند شتر روی نردبام است و نمی توان آن را قایم کرد.

به گزارش ایسنا، عباس جدیدی در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر چهارم با بیان اینکه در جلسه هفته گذشته پیشنهاد دادم که گزارش عملکرد اعضای شورا در صحن علنی جهت تنویر افکار عمومی منتشر شود، گفت: من عقلم می رسد که چه می گویم و باید مردم بعد از گذشت 4 سال بدانند که نمایندگانشان چه کرده اند؟ من می دانم تعداد اعضا زیاد است و وقت محدود ولی حداقل روسای کمیسیون ها گزارش عملکرد خود را ارائه دهند تا فضا براق شود.

بعضی مباحث شهری به مانند شتر روی نردبام است و نمی‌توان آن را قایم کرد / جدیدی

وی با بیان اینکه از زحمات چند ساله قالیباف تقدیر می کنم ولی اطراف 12 سال خدمت قطعا حرف و حدیث و حواشی وجود دارد، تصریح کرد: ما عاری از اشتباه و اشتباه نیستیم و اعضای شورای شهر باید در این زمینه روشنگری کنند چراکه بعد از اینکه شورا تمام شود، ما می خواهیم میان مردم زندگی کنیم و باید از عملکرد خود دفاع کنیم.

عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه این مباحث در شهرداری به مانند شتر روی نردبام است و نمی توانیم آن را از مردم قایم کنیم، گفت: اگر این اتفاقات براساس قانون رخ داده که باید مصوبات را عوض کردن دهیم و اگر تخلف بوده که باید با آن برخورد شود.

عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بعضی مباحث شهری به مانند شتر روی نردبام است و نمی‌توان آن را قایم کرد.

جدیدی با بیان اینکه من یک نامه در سوم خردادماه امسال به اداره املاک شهرداری نوشتم و خواهان ارائه لیست واگذاری املاک به شرکت ها و شرکت ها از سال 85 تاکنون که به صورت رایگان، حق بهره برداری، اجاره و یا انتقال مالکیت به اشخاص حقیقی، حقوقی، مساجد و هیات های مذهبی واگذار شده است را خواستار شده است ام، گفت: نه تنها جواب نامه ام را نداده اند بلکه تلفنم را نیز جواب نمی دهند و مجددا در 16 خردادماه پی نوشتی نوشتم ولی جالب است که جهت من چشم هایشان سرخ می کنند و من از شرکت بازرسی، دفتر مقام معظم رهبری، وزارت اطلاعات و دادستان کل کشور تقاضا دارم این عنوان را به نحو احسن بررسی کنند.

واژه های کلیدی: کمیسیون | شورای شهر | عباس جدیدی | کمیسیون حقوقی | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار